Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Lidl από τα Lidl

Του πιτσιρίκου

Σε μια προσπάθεια να αντιστρέψει την ειρωνεία της φράσης «από τα Lidl» -φράση που στη σημερινή Ελλάδα υποδηλώνει κάτι που είναι χαμηλής ποιότητας-, η Lidl Ελλάς αποφάσισε πως, κάθε φορά που θα γράφεται ή θα λέγεται η φράση «από τα Lidl», θα προσφέρει δωρεάν δέκα μερίδες φαγητού σε συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη.

Αν αρχίσουμε όλοι να γράφουμε το hashtag #apotalidl σε κάθε σχόλιό μας στα social media, θα μας ταΐζει όλους η Lidl.
Να, εγώ έχω ήδη ταΐσει είκοσι άτομα σήμερα: Δέκα με το hashtag #apotalidl στο Facebook και δέκα με το hashtag #apotalidl στο Twitter, ενώ, επειδή είμαι και φίρμα, έχω ταΐσει ακόμα περισσότερους γιατί η Lidl Ελλάς αναγνωρίζει εμάς τις κορυφαίες προσωπικότητες της σύγχρονης Ελλάδας και θα μοιράζει ακόμα περισσότερες μερίδες κάθε φορά που θα γράφουμε #apotalidl.
Γράφοντας παντού «από τα Lidl», όχι μόνο θα καταφέρουμε να μας ταΐζει όλους η Lidl αλλά θα την ρίξουμε και έξω.
Βέβαια, αν ρίξουμε έξω την Lidl, ποιος θα μας ταΐζει μετά;
Κανένα πρόβλημα.
Θα αρχίσουμε να λέμε και να γράφουμε «από τον Σκλαβενίτη».
Αφού εξοντώσουμε οικονομικά και τον Σκλαβενίτη, θα αρχίσουμε να λέμε και να γράφουμε «από τον Βασιλόπουλο», που είναι και πιο γκουρμέ.
Με αυτόν τον τρόπο, έχουμε εξασφαλίσει δωρεάν φαγητό για τα επόμενα χρόνια για όλους τους Έλληνες, ενώ, παράλληλα, θα εξοντώνουμε και τους ολιγάρχες ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ που μας πίνουν το αίμα με το καλαμάκι.
Μπορούμε να αρχίσουμε να κοροϊδεύουμε και γνωστές φίρμες ρούχων και παπουτσιών, ώστε να λύσουμε και το πρόβλημα της ένδυσης και της υπόδησης.
Γι’ αυτό, προτείνω να αρχίσουμε να κοροϊδεύουμε και τα Timberland -με την φράση «από τα Timberland»-, ώστε να μας παπουτσώσουν δωρεάν όλους με καμιά δεκαριά ζευγάρια παπούτσια.
Δηλαδή, έχουμε εξασφαλίσει φαγητό, ρούχα, παπούτσια -και ό,τι άλλο γουστάρουμε-, ενώ, παράλληλα, θα ανατρέπουμε και το σύστημα, γράφοντας tweets.
Βέβαια, τώρα που το σκέφτομαι, μπορεί η Lidl να μοιράζει φαγητό γιατί θέλει να ξεπαστρέψει την σπάνια και περήφανη φυλή μας.
Μπορεί να θέλει να μας δηλητηριάσει.
(Είναι ανελέητο το marketing. Οι πολυεθνικές εταιρείες είναι τόσο αδίστακτες, που καταστρέφουν ακόμα και τις πιο ευγενικές χειρονομίες. Επίσης, πόσα καλά μυαλά πήγαν χαμένα, για να στηρίζουν με τις ιδέες τους για διαφήμιση όλους αυτούς τους σιχαμένους. Βέβαια, αν περάσεις όλη σου τη ζωή στην διαφήμιση, παύεις να είσαι καλό μυαλό και γίνεται το μυαλό σου σκατά. Σκέφτομαι πως κι εγώ Marketing σπούδασα. Δίκιο είχα που το σιχαινόμουνα.)

Ανάρτηση από: https://pitsirikos.net